Design og komfort i ett

07 desember 2020
admin

Design og komfort i ett

Merket Parajumpers ble etablert av designeren Massimo Rosetti etter at han hadde møtt «210 Rescue Squadron» på en bar i Alaska. Da han så det utstyret de hadde, og visste hvilken jobb de hadde å gjøre, ble han inspirert til å utvikle en kolleksjon yttertøy som var basert på å skulle være både innovativ og funksjonell, med de helt riktige teknologiske komponentene. Kolleksjonen fikk stor suksess og hvis du spør meg, er det absolutt med god grunn.

Holder deg varm hele vinteren

Parajumpers har utviklet seg til å være et utrolig populært merke og er et av de merkene som kanskje selger aller flest vinterjakker i Norge. Og det er det flere grunner til.

Den første grunnen er at de skjønner hva en virkelig kald vinter betyr. Og i Norge trenger vi at de som selger vinterjakken faktisk forstår hva en skikkelig kald vinter er, for det er det vi får her oppe. Det er jakker som ville selge dårligere i for eksempel Danmark, men som er absolutt best-selgere i Norge fordi vi virkelig har behov for akkurat det de er best på.

Kult design

Men ingenting kan selges bare på funksjon og der er Parajumpers også gode. For de er ikke bare varme nok til å holde deg varm og god gjennom hele den norske vinteren, men de er gode nok til design også. Vi ønsker oss noe vi både kan gå tur og føle oss varme i, men som vi også kan ha på oss inne i byen uten å føle oss som tur-folk.

Her er Parajumpers gode. De oppfyller både de praktiske kravene og de mer forfengelige kravene vi har som forbrukere. Vi er kresne. Vi liker at ting både har topp funksjon og topp design og heldigvis er begge deler rimelig mulig med merker som dette.

Flere nyheter